Teslimat ve iade şartları

GENEL
Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.

SÖZLEŞME TARİHİ
Sözleşme başlangıç tarihi, alıcı ödemesini yaptıktan sonra internet sitemizde onaylandığı an itibariyle başlamaktadır. Panelinizde bulunan duyurular sayfasında aksi belirtilmediği sürece sözleşme ve kullanım süresi yıllık olarak yapılmaktadır.

SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE
Alıcı, satın aldığı ürünün (sepete eklediği ürünün) bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

ARACI ÖDEME KURULUŞU
Müşteri (son kullanıcı), ödeme yöntemine, üyeliğine ve siparişine ilişkin bilgilerin, ödemenin gerçekleştirilebilmesi ve ödeme usulsüzlüklerinin önlenmesi, araştırılması ve tespit edilmesini temin amacıyla iyzico Ödeme Hizmetleri A.Ş.’ye aktarılmasına ve iyzico tarafından https://www.iyzico.com/gizlilik-politikasi/ adresindeki Gizlilik Politikası’nın en güncel halinde açıklandığı şekilde işlenmesine ve saklanmasına rıza göstermektedir.

ÖDEME ŞEKLİ VE KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER
https://www.mineralmarket.com.tr internet sitesi üzerinden kredi kartı (Visa, Master Card , vs. ) ya da banka havalesi ile alışveriş yapılabilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin (EFT’nin) banka hesaplarına ulaştığı belirlenen zamandır.

Belirtilen ödeme yöntemlerinden başka bir ödeme yöntemi kabul edilmez.

Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından satıcıya ödenmez ise, alıcı, sözleşme konusu hizmetten 3 gün içerisinde ayrılmak zorundadır. Ayrılmadığı taktirde hesabına erişimi kapatılacaktır.

ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE:
Ödemenin yapıldığı tarihte mevcut olmayan veya öngörülmeyen, tarafların kontrolleri dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla taraflardan birinin ya da her ikisinin de sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında yerine getirmelerini olanaksızlaştıran durumlar, mücbir sebep (Doğal afet, savaş, terör, ayaklanma, değişen mevzuat hükümleri, el koyma veya grev, lokavt, üretim ve iletişim tesislerinde önemli ölçüde arıza vb.) olarak kabul edilecektir.

Satıcının öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir.

Alıcı, ödemeyi kredi kartı ya da Havale, EFT ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren 10 gün içinde hizmet bedeli bankaya iade edilir.

Mücbir sebebin devamı esnasında satıcının edimlerini yerine getirememelerinden dolayı herhangi bir sorumluluğu doğmayacaktır. İşbu mücbir sebep durumu 30 (otuz) gün süreyle devam ederse, taraflardan her birinin, tek taraflı olarak fesih hakkı doğmuş olacaktır.

TESLİMAT VE ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ
Ürünler Alıcının internet sitesine eklediği bilgilere göre gönderilecek ve bilgilendirme o bilgilere göre yapılacaktır. Alıcı, hizmete erişim için gerekli olan SMS ve E-POSTA doğrulamasını tamamladıktan sonra firma bilgilerini girerek sistemi kullanmaya başlayabilecektir. Alıcının sistemde mecburi tutulan bilgilerinin girilmemesinden doğan sürenin ilave edilmesini talep edemez.

Alıcı’nın veya teslim edilecek kişinin teslim anında adreste bulunmaması durumunda Alıcı'nın ürünü geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden Satıcı sorumlu değildir.

ALICININ DOĞRU BİLGİLERİ İLETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ
Alıcı, sadece kendi yetki ve sorumluluğunda ya da kendisine ait olan bilgilerle (telefon numarası, şirket bilgileri, e-posta adresi) üyelik oluşturmalıdır. Bu bilgilere erişim hakkını kaybettiğinde sisteme erişim haklarını da kaybedebilir. Elinde olmayan sebeplerden dolayı erişimlerini kaybettiğinde satıcı yardımcı olabilecektir.

ALICININ ÜRÜNÜ DEVRETME HAKKI
Alıcı, satın aldığı ürün ile ilgili tüm haklara sahip olduğundan tüm tasarruf ALICIYA aittir.

CAYMA HAKKI
Alıcı hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin satın aldığı Ürünler’i teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde cayma hakkını kullanarak iade edebilir. Alıcı, Sözleşme’nin kurulmasından ürünlerin teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.

CAYMA HAKKININ KULLANIMI
3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen satış faturası, (İade edilmek istenen satış faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)